2015. január 21., szerda

35.

Ó, ha a lustasag fajna... Lassan este hat, es en eljutottam odaig, hogy felhoztam a porszivot az emeletre, aztan visszadoltem az agyba. A ruhat harom napja keszulok berakni a gepbe, van itt mosatlan edeny is, meg budos zokni a sarokban. Probalom kitalalni az okot. Talan a takony idojaras teszi, rafogom a faradtsagra is, de kozben mar elmultak azok az idok, hogy 28-30 napokat dolgozom szabadnap nelkul. Luxus vilag van, meg heti ket szabadnap. Kene nekem egy budos nagy pofon, az kene...
Meg vegre szabadsagra menni, meg tavasz, viragfuttyos, kekzoldsarga illatos.

2 megjegyzés:

  1. Virtuális pofon megteszi? Nekem most épp pofozkodhatnékom van, neked meg szükséged lenne rá :D Mindenki jól jár...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Segitett!!!Mar megyek is takaritani! 😊 kosziii

      Törlés