2015. január 15., csütörtök

32.

5 év. Ma ot eve, hogy ideertem. Ide, Londonba. Eleg hihetetlenul hangzik. Biztos, hogy nem igy kepzeltem, vagy terveztem anno. Egyaltalan nem terveztem ennyi uj baratot talalni, vagy eppen szobalanykent dolgozni ki a belemet, vagy harminc kilot fogyni. Ha valaki azt mondja ot eve, hogy komoly problemat fog okozni, egy csomo pasi lerazasa, hat beutaltatom egy csinos gumiszobaba. Voltak tortenetek, 21 szobatars, par kozuluk, igazan nem sok, kb. 4 elmebeteg, peldaul az egyik utolso, aki magaban beszelt, sot magaban beszelt meg velem kozos programot, amikor mar 3 hete nem szolt hozzam, aztan eloadta a lakotarsaknak, hogy mit terveztunk. Rengeteg emberi tortenet, tobb nehez sors. Iszonyat multikulti, borzaszto angol kaja. Nekem bejovos angol klima, nagyon sok banat es depresszio. Munka megszakadasig. Sok nevetes, buli, ereszdelahajam. Keves blog. Boyfriendek. Megcsalatas. Rajongok rogyasig, es ez a legviccesebb kozjatek mindig. Jovok-menok es orokre velem maradok.
Nem banok semmit. Eletem legnehezebb 5 eve volt, de a kovetkezo 5 biztos konnyebb lesz. 

1 megjegyzés: