2015. január 9., péntek

28.

Miota kifele kapirgalom az utamat a depressziobol, ami eleg sikeresen megy, azota megorobalok ugy elni, hogy tobb okom legyen szeretni magam, mint utalni. Mert az onutalatban vilagbajnok vagyok, aztan csak meg egy okkal tobb, hogy sajnaljam magam, mer engem senki se szeret, meg en se. Szoval most ezen az onsajnalat, meg onutalat teman dolgozom. A Jo hir az, hogy attol a naptol kezdve, hogy felhagytam az onsajnalattal, na nem az egesszel, annyira meno nem vagyok, hanem a nagyobb reszevel, azota jol vagyok, es ezt eloszor mondom el oszinten magamrol az elmult 5 evben. Persze ez egyaltalan nem jelenti, hogy minden rendben, egyaltalan nincs, sot volt egy-ket nagyon rossz napom azota is, de dolgozom rajta.
Ezzel mar egy ideje tartoztam magamnak es a blognak, hogy leirjam. Es most velem orul...

6 megjegyzés: