2017. január 22., vasárnap

I love YOUTUBE...

ez speciel eddig se volt titok, évek óta vallom, hogy ennél hasznosabb valami nincs is, mert tanulni, mert művelődni, meg szórakozni is kiváló. Én TV-t nem nézek, olvasni mostanában nem sokat olvasok, nyilván szocializálódok egészségesen, de se férj, se család, így akadnak üres óráim, amiket ki kell töltsek valahogy, pár éve rákaptam előszür a beauty blogokra, kész vagyok teljesen tőlük, imádás van, viszont meg is tanultam valahogy sminkelni belőlük, ami egy elég jó kis adalék volt, már megérte. Aztán rákaptam a vloggerekre, és nem reklámozom különösebben, mert még mindig van aki hülyén néz rám akkor is ha azt mondom blogokat olvasok, bár az a tapasztalatom, hogy ki is mentünk a divatból szépen.
Szóval vloggerek, meg beauty blogok, meg kiskutyafüle, aztán tavaly év vége felé már eléggé eluntam az életem a Youtubon, mentem körbe-körbe karikába, míg teljesen véletlenül rátaláltam a minimalista blogokra, és azóta újra szép az élet, és van motiváció, meg inspiráció, meg tanulás, meg tervezés, meg cél. Ezért szeretem én ezt a jútyub gyereket.
A minimalizmusról meg úgy gondoltam indítok egy sorozatot, hátha valakit érdekelni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése