2017. január 22., vasárnap

2017...

nincsenek fogadalmak, mert lusta szar vagyok, mint ahogy mindig is voltam, semmit se tudok majd teljesíteni, aztán, majd azon rílok, hogy milyen fasz vagyok, ez se meg az se megy. Ez a rideg valóság.
Viszont helyette vannak tervek, nekem már évek óta mindig van egy terv a fejemben, az adott egy-két-három évre előre, legalább karrierügyileg, a magánéletet azt tervezhetem, azt nem érdeklik a terveim, mi hogyan lenne jó ha megvalósulna és kb. mikorra. 
Ha valaki megkerdezi tavaly decemberben, hogy mit szeretnék 2017-ben elérni vagy megvalósítani, egy dolgot tudtam volna mondani PIHENNI AKAROK! És semmi mást! Baszta!
Azóta azért ezt kicsit megváltoztattam, mégse induljunk ki rögtön a tervezésnél a lustaságból :D Ki fogok térni a következőkben mire jutottam, maradjunk annyiban, hogy fejlődni szeretnék, mindenben kicsit jobb, ügyesebb szeretnék lenni, jó hogy ez így hülyén hangzik, mert nyilván perpillanatnyilag nem óhajtok jobb lenni atomfizikából, vagy francia irodalomból, vagy latinból, hanem csak a mindennapokban szeretnék ügyesedni. Legyen az time management, sütés, tervezés, kifestőkönyvezés, rajzolás, bármi ami érdekel, mondjuk a pénzkeresést se ártana egy másik szintre emelni, kicsit fejlődni, tanulni, új utakat kipróbálni. 
Amit semmiképp nem szeretnék az a 
költözés (ez remélhetőleg nem is lesz probléma)
munkahelyváltás (ez nagyon sok mindentől függ, mert hiába szeretem a munkahelyemet és a kollégáimat, a jövőn sem árt gondolkodni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése