2014. december 23., kedd

19.

Napi elmelkedes:
Teljesen vicces, hogy hogyan megvaltoztatta a hozzaallasomat egyes dolgokhoz ez a multikulti orszag.
Ejszakas voltam tegnap, Teddy, regi hodolo, a bizonyos gyerekes, exes tavalyi szivfajdalmam szinten szolgalatban.
Termeszetesen "veletlenul" osszefutunk, majd kozli hogy o meg mindig ram var, es tenyleg barmikor, csak szoljak es osszehozunk egy jo kis dzsigidzsigit (magyarul szexet). En meg ahelyett, hogy felhaborodnek, megsertodnek, elkepednek, hogy lehet ilyen kozonseges kocsog, es magamba roskadnek, hogy minek neznek itten engem, jot rohogtem, es megigertem, hogy majd kuldok smst, ha aktualis lesz a dolog.
Egyszeruen a fekete pasik igy mukodnek, nem tudod nekik elmagyarazni peldaul, hogy elso randin nincs agyban moka. Nem ertik :D Nekik ez a termeszetes.
Nem vagyunk egyformak, es attol , hogy ok masok, meg nem biztos, hogy mi vagyunk a jobbak.
Most hogy Coelhot megszegyenito bolcsessegemet megosztottam veletek megyek es megnezem kepes vagyok-e ezzel a hatfajassal barmit is osszehozni a napi tervbol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése