2014. december 8., hétfő

2014

Par hete sikerult befejeznem az onsajnalatot, igy most objektiven par szot az idei evrol.
2014-nek pozitiv a merlege, es ha figyelembe veszem, hogy az elozo 5 evnek egyaltalan nem az, azt hiszem akar boldog is lehetnek. Meg az adossagaimmal egyutt is. Nos, a jo dolgok:
- megkaptam az allast amire vagytam, persze lehet azt mondani, hogy cc Nagy cucc egy eladoi allas, de en szeretem a munkam, es a munkahelyem is szeret engem. A jovo pedig tervezheto.
- Vegre megszabadultam a szobatarsi kozossegbol, single szoba, franciaagy, es hat torpe a hazban. Csak ferfiak. Poen.
- Hol volt, hol nem volt volt egyszer egy Medve is az eletemben, habar ez most zatonyra futni latszik, elraktarozom megis inkabb szep emleknek.
Ezen kivul persze akadtak meg jo es rossz dolgok is, de, inkabb csak elore nezek, es orulok a tervezheto jovomnek.
Nagy fekete pont, utalom a tacccsszkrines telefont, keptelenseg vele normalisan gepelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése