2015. május 26., kedd

A terv...

Meg kell tanulnom sutni. Regi terv. Ami a fozest illeti, azzal teljesen rendben vagyunk, sot Heston, meg a Michelin-csillagos eg a kanyarban sincs hozzam kepest. Nade. Minapaban almas sutit keszitettem, regi csaladi recept, a vilag legegyszerubb proceduraja. Hat kerem szepen, en azt ugy elbazilikaztam, hogy ketszer ettem belole (probaltam), ketszer lettem beteg tole. Koszonjuk Mazsola, egyes. Leulhet.
Ezek utan indulunk neki a projektnek, nem tul oszinre mosollyal, es remego labakkal. I'll keep you posted.

2 megjegyzés:

  1. A világ legegyszerűbb receptjeit lehet a legjobban elszúrni. Erre azt szoktam mondani, hogy a tehetség teszi...hiszen ilyen egyszerű receptet egyszerűen nem tud feldolgozni... (a komplikáltabbakba bele se kezdek).

    Ellenben tudom ajánlani a ketogén diétát, itt minden süteménykészítési gond megoldva, mert nem eszünk semmit amiben cukor és szénhidrát van :D (de isteni cheesecake készíthető cukor nélkül!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bogar, Te engem meg akarsz olni, ugye? Legkozelebb majd azzal allsz elo, hogy ne egyek hust? 😃 En akaratgyenge szerencsetlen vagyok am, nem hos mint Ti 😊

      Törlés