2015. március 4., szerda

Beauty #1

Nos, hat el kell mondjam, hogy IMADOM a beauty blogokat, youtube csatornakat, semmi sem lazit el jobban, minthogy cuki lanyokat nezek, ahogy kenceficezik magukat mindenfele csudijosaggal, nem beszelve arrol, hogy meg az ilyen kis szutyokmazsolaknak is jol jon egy-ket megfizetheto tipp. Szoval nyilvan nekem nem erdemes ilyen posztokat irni, mert a beauty bloggerbol csak a blogger van meg, de lehet megis megosztok majd neha par elmenyemet.
- megtalaltam peldaul a tokeletes sotetkek koromlakkot OPI - Russian Navy, igazabol ez nem egy szazforintos koromlakk, de ennek a markanak a lakkjai megerik az arukat, tapasztalat.
- tegnap otthon tengodtem vegre, gondoltam zuhanyozas utan, eretnekeseg vagy sem en bizony magamra kenem a body shopos testvajamat, meghozza az arcomra, ma reggel beleneztem a tukorbe, mondom de kisimult vagyok vajon mitol. Aztan rajottem. Ugy latszik ezt meg meg kell ismetelni.
- mondjuk az meg nagy kerdes az eletemben, hogy miert unja meg a hajam a samponokat ket honap utan? Lehet barmilyen, bizonyos ido utan, mar akar meg se kell mossam a hajam, nem lesz nagy kulonbseg a ketto kozott.
- sajnos meg a szaraz kezre sem talaltam meg a tokeletes megoldast, igy telen, viszont az ebayen remek koromagybor (namostezttenylegnemtomhogyhivjak) taplalo olajokat lehet rendelni, ilyen nagyon cuki toll formaban, kb. 1-1,5 £-ert, jo dolog.
- ja es meg mindig nem jutottam el a muszempilla probalasig, nem tudom hogy fogom igy betolteni a 35-ot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése