2015. február 18., szerda

45.

Nyilvan annak, hogy betoltam harom nap alatt harom uveg nutellat semmi koze ahhoz, hogy negy nap utan szetrepedte magat vala az egyennadrag az ulepemen, vegig repedte vala magat, amikor eppen mindent eldobva barino szulinapi bulijaba igyekeztem munkabol. Nyilvan reggel nem raktam be a farmert, mert ki fogja cipelni, meg egyennadrag szimpla fekete, jo lesz az a kocsmaba. 
Namarmost, ha en akkor hazaindulok gatyat cserelni, sose erek oda a partyra, igy lazara vettem a figurat. Ugyan a nadrag alatt volt egy leggins, mivel azonban az sem volt likmentes allapotban, mondjuk ennyirer nem vagyok igenytelen, csak nem nagyon jutottam meg el keszlet frissitesre, szoval bevettem egy marek leszarom tablettat es elhuztam bulizni.
Sikeres ember vagyok-e?

1 megjegyzés:

  1. Sikeres ember vagy. Akinek van leszarom tablettaja, az csak sikeres lehet :D

    VálaszTörlés