2015. február 5., csütörtök

43.

Nem szeretem ezt ami most van.
Feszult vagyok, nyugos, stresszes, utalom a telet.
Ilyenkor aztan keptelen vagyok ugyes, vagy akar hatekony lenni.
Igen, megint van koszos zokni a sarokban.
Szeretnek lefekudni es marcius 8-an felebredni.
Magas a vernyomasom. Sose magas, ket napra emlekszem 35 ev alatt, hogy magas volt. Muszaj kikeverednem ebbol a helyzetbol, mert utalom, amikor a stressz es a lelki bajok betegsegekben tornek kifele.
Azert se vagyok oda, amikor masok a sajat nyomorukat enyhitendo probaljak elerni, hogy te se erezd jol magad.
Egyebkent nem lennek ilyen negativ, ma meg moziban is voltam, csak ez a magas vernyomas rontotta el a jokedvemet.
Ami a mozit illeti, nyomas es nezzetek meg a Kingsmant, zsenialis. Reg lattam mar ilyen jo vigjatekot, es hat Colin es Samuel fenomenalisak. Faj az arcom, annyit rohogtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése