2016. december 24., szombat

Költözés

Már egy hete ideértem, de most jutottam el addig, hogy bekapcsoljam a gépemet, hiába na, a dolgos hétköznapok. Allergiás vagyok mindenféle költözésre és pakolásra, pedig nem vagyok gyűjtögető, most is teljesen elégedett voltam magammal, pár havonta lomtalanítok, így sok felesleges cucc nincs a háztartásomban, egyszerűen csak megőrülök ha pakolnom, meg költöznöm kell. El lehet képzelni mit művelt velem a lakáseladás októberben, naponta háromszor akartam szolidan kiugrani a panel hetedikről... Persze a kipakolást se viselem jobban, de az erős kenyszerítő tényező volt, hogy nem tudtam eljutni az ágyamig, így utat kellett vágnom magamnak. De végre vége! Megérkezett az utolsó rendelésem is az Amazonról (míg ki nem találok valami újabb rendelni való hülyeséget), úgyhogy le lehet nyugodnom a pébe, minden szép és jó. És tényleg :)

2 megjegyzés: