2014. augusztus 30., szombat

meg...

még azt is le kéne írnom, hogy van nekem egy udvarlóm, aki már nem is az, hanem Kapcsolat, mert ilyen felnött vagyok én már, így a negyven felé. Szóval a pasim, aki imádja a bundáskenyeret, amit nálam evett elöször, és minden héten muszáj neki csinálnom, habár nekem már a fülemen jön ki, és aki egy szépen megtermett apamedve, megszakítva életem hobbitjainak hosszú sorát. Drukkolni ér. Csak tanulnám meg végre ügyesen beosztani az idömet, mert azzal nagyon nagy bajban vagyok a macska rúgná meg.
És akkor még nem írtam meg a memoárjaimat az idióta vásárlókról. Bár ízelítönek annyi, hogy a héten egy nönemü illetö odapisát a próbafülkék elöterébe, majd közölte, hogy bepisáltam. Gratuláltunk...

3 megjegyzés:

  1. Több Ezer évvel ezelőtt, még ifjú kollégista koromban arra a megállapításra jutottunk, hogy csak az a pasi az ideális férj alapanyag, aki tud és készít is reggelire bundás kenyeret...
    Lehet fordult nálatok a kocka, de ez egy meglehetősen jó előjel :D
    DRUKKKK

    VálaszTörlés
  2. a bundáskenyér az egy határozottan jó dolog, meg a nagymedve is, hajrá hajrá :)*
    a disznó nénihez most nem szólnék külön, megvárom a többi furcsaságot :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a drukkolókhoz.

    VálaszTörlés