2014. május 20., kedd

Addig...

nyugdijaskodtam, hogy most beallt a bizonyos ket szek kozott a pad ala problemakor, egyelore meg nem a pad alatt, de kettobol valasztanom kell egyet, mert ugye mindig is az a hulye, meg becsuletes, meg tisztesseges fajta voltam, ugyhogy meg mindig nem tartunk ket vasat a tuzben, csak az a gaz, hogy az elso jeloltnek mar tettem nemi igeretfelet, viszont  akkor meg nem tudtam, hogy a masik, akirol mar letettem (nem expasi) egyszer bejelentkezhet, erre 0% esely volt.
Nah, ezert fogok en az asztal alatt a sarban kikotni.
Amugy azert szar egyedul, nyugdij ide vagy oda, ha az ember gyereke maganyosan, tars nelkul tengeti a mindennapjait, meg akkor is ha a vilagon neki vannak a legjobb baratai, akkor is csak egy rakas szerencsetlenseg igy. Ja igen, perszehogy depis vagyok ez miatt, viszont meg mindig nem akarok pasit. Na? Aztan csodalkozok, hogy senki nem akar egy ilyen marhaval osszebutorozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése