2013. szeptember 3., kedd

Nem...

koltoztem el meg Afrikaba, inkabb marad a kolostoros tervem. Azert nem konnyu ezt az elutasitast csak ugy feldolgozni, foleg ugy nem, hogy azert meg mindig ugyanugy megjelenik este a recepcion, amikor vegzek, sot a multkor kepes volt becsipogtatni a a csipogos kaput, hogy visszforduljak a recepciohoz, a recepcios srac a kezembe nyomta a telefont, hogy engem keresnek. Csak ugy... Hogy koszonjon... Koszi. Mer' ilyen biztonsagi fonok, vagy mi. Most mar legalabb azt is tudom, hogy meg figyel is, tok jo hogy az egesz aruhaz be van kamerazva. 
DE!!! Rekordot dontottem, egy 22, irom huszonketto eves biztonsagi or kerte el a telszamomat. 22, kiszamolom, 11 evvel fiatalabb. Amikor 22 voltam se kertek el a szamomat 22 eves kisfiuk. Szegenykemnek persze nem adtam meg, nem fogom hulyiteni, de azert sajnalom, azota ugy nez ram mint egy arokban hagyott kolyokkutya. Dehat olyan fiatal meg, hamar tulteszi magat ezen. 
Nagy a szivfajdalmam mas miatt is, G.-t alig lattam a nyaron, es most hazamegy, es nem jon vissza tobbet. A szivem mar nem tud tobbfele torni. Lehet, hogy tenyleg Afrikaba kellene koltoznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése