2013. augusztus 9., péntek

Akkor most a lenyeg...

megtalaltam az en Nagymedvemet, elso latasra szoget utottunk egymas fejeben (veres horror az aruhaz liftjeben), majd kerulgetett, mint az a bizonyos a forro kasat, nem lehetett nem eszrevenni, hogy nemcsak nekem dobban meg a koszivem, ha a kozelembe kerul, hat vartam, inkabb turelmetlenul, mint turelmesen, vegre elkeri a telefonszamot, jon az sms, beszelni es talalkozni kell. Meg jo! Csond egy darabig, kerdem mi lesz? Tovabbra is kerulget, nez ram mint a bagzo macska, var a recepcion estenkent, hogy lathasson, vagy vegre elvisz kavezni?
Elvitt. A randi nem sikerult eppen sem tul hagyomasra, sem ugy ahogy terveztem. Leultetett, azt mondja 2 gyerek, egy ex, muszaj oszintenek lennie, nem akar becsapni, nala ez van, fussak el nyugodtan, de ezt muszaj elmondania.
Neszenekem. Azota gondolkodok, mondjuk azt mar akkor este tudtam, hogy en akarok eselyt adni ennek a pasinak, de ugye a medve nem jatek, hat most szedem ossze magam. Szombaton ujabb talalka. Szorijjatok, vagy valami...

1 megjegyzés:

  1. ajaj, az őszinteségi rohamos az mindig tartogat még valamit..
    de azért szorítok :)

    VálaszTörlés