2013. június 27., csütörtök

Az igazsag...

visszazuhantam abba a depresszioba, amibol ugy gondoltam szepen lassan labalok kifele. Nehezen birom a labamat is kitenni a hazbol, olyan szintu belso feszultseg es onutalat gyotor, hogy a migrenem is ennek koszonheto szerintem. Ott vannak meg a hulyebbnel-hulyebb almok, amik nem horrorisztikusak, en azt meguszom, csak rosszak, rossz tortenetekkel, rossz emberekkel, rossz emlekekkel.A depresszio engem leblokkol, keptelen vagyok barmi hasznosat csinalni, vagyis megeroszakolom magam ugyan, erre kellenek a listak is, de edeskeves, amit veghezviszek. A listak alappontjai: lelegezz, mosakodj, fesulkodj, egyel, ha ezekkel megvagyok, akkor mar sikeresnek erzem a napom. Ha ezeken felul megteszek meg valamit, mar majdnem jo kedvem is van.
Neha ugy erzem jobb, konnyebb vagyok picivel, de aztan ujra minden a regi.
Na... Ezert irjak blogot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése