2013. április 18., csütörtök

Haliho

Sokaig bizakodtam a freeblog feltamadasaban, de en sem most jottem a hathuszassal, igy adieu regi blog, elfogyott az egyetemes szeretet, es a turelem is, lesz blogspot, tok jo, az en nevem ugysem kell senkinek, igy az osszes blogmotorra johetek meg a mazsolacsataval.
Szoval udvozlet mindenkinek nalam, hogy atmasolom-e a regi bejegyzeseket, meg nem vagyon eldontve, lehet, hogy a siralmas nyavalygasomat meghagyom az enyeszetnek, lehet, hogy nem, kicsit hatarozatlan vagyok meg ez ugyben. Vagy...
Szoval, mivel eleg busy vagyok, mondom a lenyeget. Van munkam, ami jo, es ezuton is, es megint megkoszonom mindenki szeretetet es tamogatasat, mert az mindig nagyon sokat segitett.
A munka ujfent nem egy matyohimzes, de most ez van, es ezt szeretjuk, ugyanis, nem kellett visszamennem a szallodaba, viszont takaritas business van megint. Es boldogsag, hogy torleszthetem az adossagaimat, amik perpillanat nagyobbak, mint kis hazanke.
Viszont vannak tervek. Tanulos, iskolaba jaros tervek, osztol, majd meg reszleteket is elarulok kesobb.
Pasi nincs, na jo, hat levelezek ezzel-azzal, de halalosan szkeptikus es dekadens vagyok mar ezzel a temaval kapcsolatban, szerintem mar csak azert chatelek, hogy karbantartsam az angolomat.
Na, majd meg meselek, talan a hetvegen, aki pedig tudja adja tovabb, hatha valaki nincs a fb-on, hogy ez itt az uj blog>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése